דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינוי בפרופורציות האוזניים בדרך למראה יפה 

מאת    [ 20/02/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1964 פעמים ]

בסופו של יום כולנו רוצים להיראות פחות או יותר כמו החברים שלנו. מה זה אומר? שמעבר לעובדה הביולוגית שלכולנו יש שתי עיניים, אף, פה, שתי אוזניים וסמטר, הדבר שרובנו היינו רוצים, גם אם אין לנו מילים להגיד זאת הוא שכל איברי הגוף הללו יהיו פרופרציונאלים, סימטריים ויישבו על הפנים שלנו בדיוק בזוויות הנכונות.

מחקרים הראו כי בני אדם, ולא חשוב מאיזה מוצא, מסווגים ומדרגים "יופי אנושי" לפי הפרופורציות של הפנים והסימטריות שלהן. ככל שהפנים יותר סימטריות כך הן נחשבות ליותר יפות בעיני מרבית האנשים. מובן שמדובר על הבדלים שהם לא פעם פחות מאינצ', אך בעין האנושית הרואה את התמונה הגדולה הם ניכרים.

ילדים וילדות אשר נולדו עם אוזניים בולטות מרגישים על בשרם את הצורך באיזון בין אברי החישה השונים שעל הפנים ומעוניינים יותר מכל שהאוזניים שלהם יהיו פחות בולטות וקצת יותר צמודות לקרקפת שלהם.

אוזניים בולטות או בכינוי הרחוב שלהן "אוזניי פייפר" הן לא תמיד אוזניים גדולות במיוחד, רק שהזווית שבה הן נמצאות גורמת להם לבלוט משני צידי הראש ולהעניק לבעליהן כינויי "חיבה" רבים. את האוזניים הבולטות קשה להסתיר רק באמצעות שיער או כובע ולכן מי שסובל מהן מהר מאד מתחיל לברר על ניתוח הצמדת אוזניים שהינו ניתוח פלסטי אשר נותן מענה לבעיה.

במסגרת ניתוח פלסטי זה המנתח הפלסטי מסיר חלק מהאפרכסת (מבלי לפגוע בחוש השמיעה) והופך את הזוית בה נצמדות האוזניים לקרקפת לחדה יותר. ההצמדה של האוזניים גורמת להן ישר להיראות קטנות יותר ומותאמות יותר למראה הפנים, וכן מאפשרת, פתאום, ליתר אברי הפנים לתפוס נוכחות ולהשאיר רושם על הסובבים.

הגורם הבולט אשר משך את כל תשומת הלב נעלם ומאפשר לאדם להופיע בכללותו, כך שסוף סוף ניתן לראות את הפנים שלו ולא רק את האוזניים.

ניתוח הצמדת אוזניים נחשב לניתוח ייחודי מאד בקרב ניתוחים פלסטיים וניתן לעבור אותו החל מגיל 6, גיל שנחשב צעיר מאד בכל קנה מידה. עם זאת, מנתחים פלסטיים מדווחים כי מרבית המנותחים הם בני נוער ומבוגרים יותר וילדים בני שש כמעט ולא נראים על שולחן הניתוחים. נראה כי למרות האפשרות שמעניקים לאותם ילדים הוריהם מעדיפים שהם יגדלו ויהיו בעלי יכולת קבלת החלטות עצמאית.

לאחר ניתוח הצמדת אוזניים השינוי הוא אדיר ומיידי. מרגע הסרת התחבושות הפנים נראת אחרת, נעימות יותר ו"נקיות" יותר מהפרעות. הניתוח, כאמור, אינו פוגע בחוש השמיעה של המטופל וגם לא ביכולת שלו ליצור שיווי משקל. באופן כללי מדובר בניתוח פלסטי בטוח ופשוט יחסית שלא משאיר צלקות נראות לעין. 

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב